05.03.2013

[104] Ewa Chodakowska efekty po po 1. miesiącu ćwiczeń i zakończeniu A6W ZDJĘCIA

Wiem, że trochę to trwało ale mój dysk zewnętrzny odmawiał posłuszeństwa i nie miałam żadnej opcji, by umieścić moje zdjęcia sprzed rozpoczęcia mojej kariery sportowej i po upłynięciu jednego miesiąca ćwiczeń.

Tu znajdziecie moje refleksje po tym pierwszym miesiącu ćwiczeń.

A tutaj fakty, liczby, kg i cm po upływie tego czasu.

A poniżej kilka zdjęć.
Miejmy nadzieję, że którąś z Was zachęcą do ćwiczeń...

Zatem zaczynamy, trochę się boję, ale co tam :).
W dniu rozpoczęcia życia sportowca wyglądałam tak:

Wiem, wiem niezła bambaryła :)
To pokażmy ją i z drugiej strony, a co, niech ma za swoje :


PO 1 MIESIĄCU ĆWICZEŃ:

A o to pierwsze wyniki, po 4 tygodniach.
Ja widzę i czuję różnicę ;).

i tu:

i od innej strony :) :

Od 14 lutego minęło już trochę czasu, kolejne zdjęcia cyknę 01.04.2013, po miesiącu z killerem i turbo.

18 komentarzy:

  1. Dziś swoim paluchem wstrętnym nacisnęłam jeden przycisk bezmyślnie.
    Myślałam sobie o czymś zupełnie innym i w jednej sekundzie wróciłam na Ziemię.
    Wszystkie komentarze zniknęły :(.
    Bo je wykasowałam.
    Ale niechcący.
    I teraz nic już nie mogę zrobić by wróciły.
    Bardzo wszystkich przepraszam.
    Składam uroczystą przysięgę, że więcej się to nigdy nie powtórzy.
    Będę myślała co robię, nie będę odpływać...
    Cenzury nie prowadzę, sorry raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12.3.13

    super wyniki, widać różnicę i to jaką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12.3.13

    Myślę, że z Twoim podejściem to do wakacji będziesz jak Ewa :). Niesamowite wyniki!!! Podziwiam i czekam na kolejne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12.3.13

    wow świetny efekt, piękny brzuszek !!
    Widzę, że nie tylko ja mam problem z umięśnionymi łydkami..

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :). No łydki się ma, ale ja je lubię, bo mam inne wyjście? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13.3.13

      Dokładnie, nie mamy innego wyjścia. Czekam na kolejne zdjęcia i wytrwałości życzę :)

      Usuń
  6. Anonimowy13.3.13

    zachęciłaś mnie do ćwiczeń!
    Wcześniej raczej odstraszała mnie ta Ewa z silikonem i elavią w ręku.
    Czysta manipulacja nastawiona na szybki zysk.
    A Ty mnie przekonałaś, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23.3.13

    O kurczę, niezły efekt, super gratulacje! A lada dzień mam nadzieję, że wrzucisz zdjęcia po dwóch miesiącach ćwiczeń :). Czekam z niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratuluję rezultatów :)
    Mogę zadać pytanie, jak często ćwiczyłaś?
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :). Ćwiczyłam skalpel 3-4 razy w tygodniu. Teraz dobiega już 3 m-c moich ćwiczeń, warto! Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Anonimowy28.5.13

    Jak wyglądało z jedzeniem? Miałaś do tego jakąś diete?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie miałam. Dopiero teraz zaczynam odżywiać się jak należy. Wtedy może trochę ograniczyłam słodycze i czasem pohamowałam się w zjedzeniu czegoś, ale poza tym to jadłam równo. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń